PROGRAMA DE ACTIVIDADES

dilluns, 23 de març del 2015

MARIA EUFRINA RAMIS: L'orgull de la diferència i la sensibilitat creadora








"Gràcies a la Nostra Veu estic començant a parlar de la meva malaltia i el seu diagnòstic en l'ambient en que me moc. Ells m'han ajudat a desestigmatitzar-me i sentir una espècie d'orgull de la diferència i la sensibilitat creadora. Jo no puc més k estar - els agraïda. Tot sta d dir k un cop estic millor i he deixat enrere 10 anys de recuperació d'un sotrac molt fort, sembla tot més llunyà i més real la "curació ". He de dir k per entendrem amb els estranys dic k tenc un estat depressiu crònic. És igual, la gent per ara només coneix la depressió però esper k aviat coses com bipolaritat o esquizofrènia sigui també conegudes."


 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DINOS ALGO POR EL SPEAKPIPE